کدام برند مناسب است؟

1-بیکسولون bixolon

Bixolon یک شرکت تولیدکننده چاپگر کره‌ای است که از سال 2008 شروع به فعالیت کرده. این شرکت شاخه‌ای از شرکت مشهور سامسونگ است. درنتیجه می‌توان کیفیت بالای برند سامسونگ را از محصولات بیکسون هم انتظار داشت.

بهترین پرینتر لیبل زن بیکسولون

2-زبرا zebra

شرکت Zebra یک شرکت آمریکایی است که درزمینهٔ تولید انواع پرینترهای حرارتی٬لیبل پرینت، لوازم‌التحریر و برخی مصالح ساختمانی همانند انواع رزین فعالیت دارد. یکی از تولیدات این شرکت پرینترهای لیبل زن است که به نسبت رقبا قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

بهترین پرینتر لیبل زن زبرا

3-زد ای سی ZEC

Zebra Technologies Corporation (ZEC) یک برند معروف است که طیف وسیعی از چاپگرهای لیبل، بارکد و رسید و همچنین سایر محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط را تولید می‌کند.

محصولات ZEC به‌طور گسترده در صنایعی مانند مراقبت‌های بهداشتی، خرده‌فروشی، تولید و حمل‌ونقل و لجستیک استفاده می‌شود، جایی که ردیابی و برچسب‌گذاری کارآمد و دقیق محصولات و محموله‌ها بسیار مهم است. از بهترین پرینتر لیبل زن ZEC می‌توان به مدل ZP 200 اشاره کرد.

بهترین پرینتر لیبل زن زی ای سی

4-بایامکس Bayamax

شرکت Bayamax یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید انواع پرینتر، لیبل پرینتر،بارکد خوان فعالیت دارند.کیفیت قابل رقابت با برند های خارجی یکسال گارانتی و 5 سال خدمات بعداز فروش دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *