کدام نرم افزار بهترین نرم افزار است ؟

انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب که بتواند به سادگی و در عین راحتی به دقت و قدرت سیستم مالی مجموعه کاری ما را مدیریت کند به عوامل زیادی بستگی دارد.نیازهای تعریف شده در مشاغل گوناگون متفاوت می باشد که لازم است نیازها را شناخت و مطمئن شد که پاسخ درستی می تواند برای درخواست های مطرح شده دریافت کرد. سیستم حسابداری وظیفه داردکه پیچیدگی امور را تقلیل داده و نظم و انضباط ایجاد کند، بنابراین سادگی استفاده یک شرط مهم است که با حداقل دانش حسابداری و کامپیوتری و بی نیاز از حسابدار بتوان تمام گزارشات لازم را با در نظر گرفتن همه جزئیات اتخاذ نمود.سرعت عمل و چابکی در دسترسی به خروجی های نرم افزار خصوصا در زمانی که حجم عملکردها زیاد ،میزان تراکنش ها افزایش می یابد ، از اهمیت به سزایی برخوردار است.
امنیت اطلاعات و طیب خاطر از عدم دسترسی های غیر مجاز و حفظ و حراست از کیان دیتاهای موجود در نرم افزارحسابداری اولویت بسیار مهمی است. تمام نرم افزارها برای استفاده نیازمند یک بستر سخت افزاری بوده که هرچه حداقل سخت افزار مورد نیاز سهل الوصول تر باشد استفاده از نرم افزار مقدورتر خواهد بود. در بسیاری از موارد لازم است که به واسطه نوع عملکرد ما با نرم افزار ،سیستم حسابداری بر روی سیستم های خاص مانند سیستم های تاچ و یا پوزهای فروشگاهی نصب شود و یا اینکه در محیط شبکه بتوان چند کاربر در حین واحد از نرم افزار استفاده نمایند و یا از خارج از محیط کار بتوان که دسترسی به اطلاعات نرم افزار محل کار داشته و عملکردهای مالی را رصد نمود.

1-نرم افزار حسابداری پرنس

نرم افزار حسابداری پرنس یک نرم افزار ساده و آسان می باشد که جهت مشاغل مختلف نسخه تخصصی شده آن طراحی شده است و به راحتی و بدون هیچ پیش نیاز لازم از علم کامپیوتر و یا زبان حسابداری می توان از آن استفاده نمود و شعار سرعت ،دقت ،سهولت سرلوحه طراحی تمام نسخه های مختلف نرم افزار حسابداری پرنس بوده است به طوری که بتوان با حداقل ورود اطلاعات حداکثر خروجی مورد نیاز را به شکلی گویا و روان از نرم افزار دریافت کرد و بتوان ازین خروجی های بدست آمده بهترین تصمیم را در سیاست های کاری خود اتخاذ نمود.
در نرم افزار پرنس هیچ گاه اطلاعات شما گم نمی شود و دسترسی های غیر مجاز با پروتکل های دقیق امنیتی کنترل می شوند.محدودیت های زیادی برای نوع سخت افزار و بستر مورد نیاز نرم افزار حسابداری پرنس وجود ندارد و همچنین امکان اتصال سخت افزارهای جانبی متفاوتی به نرم افزار وجود دارد تا مکانیزه شدن به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. نرم افزار حسابداری پرنس در یک محیط تک کاربره و یا محیط شبکه و با کاربران همزمان ارائه خدمات می نماید و مدیر مجموعه و یا هرکسی که این مجوز را دریافت کرده باشد می تواند که بر روی گوشی موبایل خود ( Android / IOS ) و در هرکجای دنیا که باشد تمام اطلاعات لازم از مجموعه خود را کسب نماید و ضمن بررسی همه گردش های مالی و عملکردهای کاری با احاطه و کنترل کامل محیط ،تصمیم های لازم مدیریتی را اعمال نماید.
در این داشبورد مدیریتی امکان بررسی همه جزئیات مالی و حسابداری وجود دارد و هیچ چیز از نظر دور نمی ماند برای استفاده بهینه تر از نرم افزار و تمام امکانات موجود در آن ، در کلیه فرم ها از یک help ساده و روان به همراه تصویر و مثال های لازم استفاده شده است که به کاربر در آموزش سریعتر و استفاده کاملتر از نرم افزار کمک می کند . نصب و راه اندازی بسیار ساده و تنها با چند کلیک انجام می شود و شبکه گسترده خدمات پس از فروش نرم افزارهای پژواک در سراسر کشور می تواند که این امنیت خاطر را به ارمغان آورد که کاربران به سادگی حسابهایشان را به نرم افزار حسابداری پرنس بسپارند.

2-نرم افزار حسابداری هلو

حتما شما هم نام نرم افزار هلو را شنیده اید اما این سوال برای شما پیش آمده که نرم افزار هلو چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد.

با این که نرم افزار هلو در جهت انجام امور حرفه ای حسابداری طراحی شده است اما یکی از مهم ترین نقاط قوت آن این است که افراد غیر حسابدار نیز به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند و مخاطبین ازکار کردن با آن احساس رضایت دارند.

این نرم افزار مورد استفاده در فروشگاه ها و شرکت ها و تولیدی ها می باشد و از امکانات متعدد آن می توان به صدور فاکتور و اعلام سررسید چک ها و استفاده آسان برای تمام کاربران اشاره کرد.

همه این خصوصیات در کنار هم این نرم افزار را تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری نموده است.

اگر میخواخید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه آموزش حسابداری رایگان و مشاهده فیلم های آموزشی رایگان در این صفحه مشاهده کنید و دانش خود را بدون پرداخت هزینه در این حوزه ارتقا بخشید.

نرم افزار هلو چیست

تاریخچه نرم افزار هلو

اگر میخواهید بدانید نرم افزار هلو چیست باید بگوییم شرکت سازنده، این نرم افزار را در سال ۱۳۷۷  به عنوان یک نرم افزار جامع و کامل و همین طور به عنوان اولین نرم افزار یک پارچه مالی تحت ویندوز ساخته است.

این نرم افزار در سه حالت فروشگاهی و شرکتی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که رشته مورد نظرتان را درست انتخاب کنید خواهید دید که این نرم افزار تا چه حد به شما در حسابداری کمک خواهد کرد ولی اگر رشته مناسب را انتخاب نکنید ممکن است مراحل اضافی را در سند زدن مشاهده نمایید.

بزرگترین حسن این نرم افزار سند زدن به صورت همزمان و اتوماتیک و استفاده راحت توسط هر کاربری حتی غیر حرفه ای و غیر حسابدار از آن می باشد. به دلایل فوق نرم افزار هلو امروز از پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری در ایران می باشد.

یکی دیگر از نرم افزار هایی که حسابداران باید کار با آن را حتما بلد باشند نرم افزار اکسل است. اگر شما نحوه کار با این نرم افزار را بلد نیستید و میخواهید به صورت رایگان نحوه کار با آن را یاد بگیرید میتوانید از فیلم های آموزش اکسل رایگان ما استفاده کنید و تا حدودی نحوه کار با آن را یاد بگیرید.

همچنین میتوانید در کلاس های آموزشی ما شرکت کنید و با دریافت مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای وارد بازار شده و کسب درامد کنید.

مزایا و معایب نرم افزار هلو

در این قسمت از مقاله به شما خواهیم گفت که چرا نرم افزار حسابداری هلو را انتخاب می کنیم.چ

مزایا نرم افزار هلو

نصب و راه اندازی آسان برنامه حسابداری هلو

استفاده راحت از نرم افزار حسابداری هلو

امنیت برنامه حسابداری هلو

امکان گزارش گیری از برنامه هلو

معایب برنامه حسابداری هلو

نرم افزار هلو با داشتن مزایای فراوانی که قسمتی از آن ها در این مقاله ذکر شد دارای ترافیک کاری بسیار بالایی است.

همین ترافیک بالا موجب شده است که شرکت پشتیبانی کافی را برای کاربران نداشته باشد و همین موضوع تبدیل به یکی از معایب این نرم افزار شده است.

البته این شرکت در حال توسعه ی نمایندگی های فروش و در کنار آن پشتیبانی قوی تر از کاربران می باشد.

3-نرم افزار حسابداری پارمیس

این نرم افزار در سه حالت پرو ، استار و 360 که در ادامه به توضیح این 3 بخش می پیوندیم

چرا نرم افزار حسابداری پارمیس پرو؟

امکانات متنوع و رابط کاربری کاربرپسند این محصول، ارزش خرید بالایی را برای آن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید در نسخه‌های مختلف پارمیس به ویژگی‌های کاربردی دسترسی پیدا کنید که مدیریت مالی کسب و کارتان را ساده و کارآمد کند. سرعت بالا در صدور و تسویه فاکتور، امکان ایجاد انواع فرمول تولید و تجزیه در کسب و کارهای مختلف، گزارشات قابل تفکیک انبار، گزارشات مدیریتی اشخاص، کالا و خرید و فروش، امکانات متنوع در رابطه با اشخاص و اعتباردهی به آنها، کنترل کامل حساب‌ها از سطح گروه ها تا سطح تفصیلی، تنها بخشی از ویژگی‌ها و امکانات این نرم افزار قدرتمند است.

نرم افزار ERP پارمیس اِستار

به سادگی و با اصول حسابداری کسب و کار خود را مدیریت کنید

راهکارهای مالی و مدیریتی یکپارچه، یا به عبارت دیگر نرم افزار ERP، برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این نرم افزارها به عنوان ابزار اصلی این اشخاص در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری تلقی می‌شوند. برای درک بهتر این موضوع، سازمان، کارخانه، واحد بازرگانی و یا هر کسب و کار متوسط یا بزرگی را در نظر بگیرید که از واحدهای مختلف با نرم افزارهای مستقل تشکیل شده است. راهکار نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار، به عنوان یک راهکار مالی مبتنی بر ERP، علاوه بر ارائه مجموعه ای کامل از نرم افزارهای مالی شامل حسابداری، کالا و انبار، خرانه، بازرگانی و تولید، با ارائه زیر سیستم‌هایی مانند حقوق و دستمزد، پارمیس اسمارت و غیره. به همین دلیل، استفاده نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار با رویکردی مبتنی بر ERP میتواند راهگشای بسیاری از این مشکلات باشد.

ویژگی های نرم افزار ERP یکپارچه پارمیس استار

یک نرم افزار یکپارچه مالی و حسابداری برای این که عنوان بهترین نرم افزار یکپارچه مالی را اختیار کند باید ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشد. درمجموعه های اقتصادی امکان مدیریت بخش های مختلف به صورت یکپارچه و مرتبط به هم مهم ترین دغدغه ای است که مدیران و تصمیم گیران مجموعه با آن مواجه هستند. ویژگی های نرم افزار یکپارچه پارمیس استار عبارتند از:

  • امکان مدیریت یکپارچه بخش های مختلف سازمان
  • فراهم کردن درگاه ها و کانال های فروش و خرید مختلف 
  • امکان ثبت و مدیریت امور مختلف مرتبط با منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد
  • ثبت و پیگیری امور مربوط به تولید مانند برنامه ریزی و تامین مواد مورد نیاز
  • اطلاع رسانی و CRM به صورت یکپارچه با سایر بخش های مجموعه 
  • حسابداری با رویکرد حسابداری دائمی

نرم افزار حسابداری ابری پارمیس ۳۶۰
با راهکار پارمیس استار ابری (360)، کسب و کار خود را از هر مکان و در هر زمان مدیریت کنید

اگر به دنبال مدیریت مالی کسب و کار خود از هر مکان و در هر زمانی هستید، بهترین انتخاب برای شما نرم افزار حسابداری ابری است. با نرم افزار حسابداری آنلاین، نه به نصب و راه اندازی نیازی هست و نه به حفظ و نگهداری سیستم. شما می توانید تنها با خرید اشتراک ماهانه و یا سالانه، کلیه امور حسابداری خود را به صورت آنلاین و در هر دستگاهی (گوشی، تبلت یا کامپیوتر) متصل به اینترنت انجام دهید. نرم افزار حسابداری کلود، به شما این امکان را می دهد تا هزینه‌های خرید و راه اندازی نرم افزارهای یکپارچه را تا حد زیادی کاهش دهید و همواره از تهیه نسخه پشتیبان خود در سرورهای مطمئن ابری آرامش خاطر داشته باشید. علاوه بر این با بروزرسانی نرم افزار شما می توانید از امکانات جدید بدون نیاز به نصب مجدد برنامه بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر، دموی رایگان نرم افزار پارمیس 360 را به شما توصیه می کنیم.

#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل#نرم_افزارحسابداری_اردبیل #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری #نرم_افزارحسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *