برای کسب کار چه برنامه و دستگاهی نیاز است ؟

روند ساخت یه کسب و کار ابتدا با انتخاب موضوع کار شروع می شود بعد شما باخرید و چیدمان اجناس خود مغازه یا کسب کار خود را باز می کنید شروع هر کاری به مهارت هایی میخواهد و برای رشد شما در کسب کار زمان خواهد برد ولی بعد از رونق کسب کارتون و شلوغ شدن مغازه برخی از اعداد رقم حتی موجودی اجناس رو فراموش می کنید.در دوران قدیم مردم در این مواقع بدنبال فردی به نام حسابدار میگشتند که برای کار های فاکتور زنی یا در اوردن سود زیان بصورت دستی یا بقولی حساب دفتر برای کسب کار شان موثر باشد.اما بازهم به مشکلاتی برمیخوردند از جمله اشتباهات حساب کتابی ، ازبین رفتن کاغذ های فاکتور و رقم های کلان برای استخدام حسابدار و... الان در عصر امروزی نرم افزار هایی تشکیل شدند که به کسب کار شما رونق می بخشد و بهتر از فرد حسابدار و نوشته های دستی عمل می کند و در این حالت است که فرد میگوید که چه برنامه و دستگاهی نیاز دارم؟

1-نرم افزار حسابداری

خب شما الان بدنبال برنامه یا نرم افزاری هستید که بهترین عملکرد را به شما بدهد. شما برای دستیابی به این اطلاعات میتونید با پرس و جو کرد از دیگران و بازدید از فروشگاه هایی که از نرم افزار های حسابداری استفاده می کنند بدست اورید یا میتوانید در سایت ما کدام نرم افزار بهتر است اطاعات کسب کنید. هر نرم افزار قابلیت هایی دارند و برای هر شغل متفاوت است (منظور از متفاوت بعضی اپشن هایی است که فرد میخواهد داشته باشد یا نه)

اسامی برخی از نرم افزار هایی که میتوانند بهترین باشند:

_نرم افزار پرنس

_نرم افزار هلو

_نرم افزار پارمیس

_نرم افزار مجلل

_نرم افزار سپیدار

_نرم افزار محک

2-دستگاه ( فیش پرینتر ، لیبل پرینتر ، بارکدخوان )

خب…! بر فرض شما نرم افزار مورد نیاز خودتونو تهیه کردین و از خودتون می پرسید ایا تموم شده یا خیر ؟ درواقع شما بیشتر راه را رفتید ولی بعضی مواقع نیاز است که دستگاه های رو تهیه کنید تا بتونید به کسب کارتون رونق ببخشند. این دستگاه ها همه به نرم افزار نصب میشوند و کارایی را بهتر و سریع تر می کنند از این دستگاه ها میتوان دستگاه بارکد خوان برای اسکن بارکد های اجناس که بازم میتوانید در سایت ما توضیحاتی در قبیل بارکد خوان چیست بدست اورید ، پرینتر برای صدور فیش و لیبل برای دریافت بارکد جدید برای اجناس فاقد بارکد هستند و باز ما توضیحاتی در روابط بهترین پرینتر و بهترین برند بازار را در سایت قرار داده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *